Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

3/24/2011

Korset Bahaya?Premium Beautiful macamana?

Kalau kita dengar dan perhatikan dengan betul, ramai di kalangan wanita yang bercerita tentang pakaian dalam pelangsingan badan atau lebih dikenali sebagai korset. Ada yang kata bagus, dan tidak kurang bagi mereka yang tidak suka dengan 'benda alah' ini.

Antara sebab dan alasan mengapa wanita tidak percaya kepada korset adalah seperti berikut:


• Pengecilan ke atas otot perut

• Pergeseran dinding perut

• Penekanan kepada usus

• Tekanan kepada rongga abdomen

• Penurunan kadar kapasiti paru-paru

Secara terus-terang di sini, pemakaian korset secara sembarangan dan tidak mengikut keperluan serta keupayaan diri dan tubuh boleh membawa risiko yang menggugat kesihatan si pemakai. Oleh yang demikian, adalah disarankan bahawa pemilihan dan pemakaian korset perlu dibuat secara lebih teliti bagi mengelakkan perkara tidak diingini berlaku.

Kelainan Premium Beautiful
Bagi yang hanya mendegar dan melihat orang yang memakai Premium Beautiful, tentu tertanya-tanya adakah efek buruk yang serupa bakal diterima oleh si pemakai. Lebih-lebih lagi jika mereka dengar info salah oleh mereka yang sering dengki dan sering berusaha melihat keburukan atau nilai negatif yang diperkatakan oleh orang lain yang telah gagal dalam urusan kehidupannya.
Mari saya jelaskan di sini, sebagai testimoni sebenar dari diri saya sendiri, Premium Beautiful telah banyak mengubah hidup saya. Dari segi bentuk dan fabrik rekaan korset PB, ia sangat memahami keperluan wanita. Bahagian yang sering dilihat bermasalah oleh para wanita seperti perut, peha, bawah lengan, payudara dan punggung telah diambilkira dalam rekaan korset ini. Saya rasa ringan dan yakin bila berjalan. Tiada lagi period pain.

Sebenarnya, apa-apa barang sekali pun kalau digunakan dan dipakai tidak mengikut keperluan diri biasanya akan membawa risiko yang tidak kita ketahui. Contohnya, DIET adalah salah satu cara para wanita gunakan untuk kelihatan kurus. Tapi jika DIET yang dilakukan keterlaluan dan tidak mengikut gaya hidup sihat, maka DIET yang dianggapa bagus ini juga akan memberi kesan negatif kepada individu tersebut.

Mengapa Premium Beautiful?


Saiz PB adalah mengikut ciri-ciri bentuk tubuh pemakai -Ukuran diambil secara teliti dari dada hingga punggung. Bermakna tiada unsur penyiksaan kepada pemakai

Kesan kesihatan segera - PB dianggap sebagai 'scanner' yang mampu memberitahu anda penyakit apa yang sedang anda alami.

"Healing crisis" yang anda alami seawal 5 minit sejurus selepas memakai PB adalah biasa dialami oleh pemakai. Seperti diawal pemakaiannya, saya mengalami sakit kepala kerana saya mempunyai penyakit migrain sejak remaja lagi. Kawan sepejabat saya pula, 10 saat selepas memakai semua bahagian PB terus terkentut di hadapan saya kerana beliau berbadan gempal dan mempunyai banyak angin di dalam badan. Seorang lagi rakan sepejabat saya pula, hampir demam kerana mempunyai masalah atritis dan angin dalam badan selepas sehari memakai PB. Pada mulanya memang mereka semua menganggap perkara ini sangat negatif, tetapi selepas pemakaian secara konsisten selama sebulan, kesan-kesan healing crisis tadi beransur hilang. KENAPA? Kerana PB bertindak mengeluarkan toksin dalam badan dengan teknologi FIR yang ada di dalamnya. Minumlah air dengan banyak supaya mudah toksik dalam badan anda dikeluarkan supaya kesihatan anda bertambah baik sekali gus membantu anda kelihatan cantik dengan bentuk tubuh yang menawan.

After Sales Service berterusan - Baru-baru ini saya diberitahu oleh rakan pejabat saya bahawa cangkuk waist nipper beliau telah tercabut dan besinya telah terkeluar. Seorang lagi rakan seuniversiti saya juga mengadu long girdle beliau terkoyak di bahagian punggung. Apa yang saya lakukan? Saya hantar kedua-dua barang tersebut ke stokis untuk repair. Setelah 2 minggu, stokis menelefon saya mengatakan barang sudah siap dibaiki. Kawan-kawan saya tadi terkejut kerana semuanya dibaiki dengan sempurna walaupun barang tersebut sudah dipakai 3 tahun, dan yang paling memeranjatkan mereka ialah semua service saya itu PERCUMA. Itulah kelebihan Premium Beautiful.

Diiktiraf oleh pakar tulang belakang Jerman. PB boleh membantu membetulkan kedudukan tulang belakang kita yang banyak dipengaruhi oleh gaya kita duduk dan berjalan. Keadaan ini yang menekan tulang belakang dan menyebabkan kita sering berasa sakit belakang. Cubalah sendiri dan rasaka perbezaannya. Anada kini boleh berjalan dengan lebih yakin dan selesa.
Jangan gusar dan ragu lagi, cubalah sendiri kehebatan produk ini.

Hubungi saya untuk testimoni dan rundingan percuma.

Sesekali nak jugak miliki bentuk badan macam model ni kan...


Dapat dada dan pinggang macam tu, fuhhh..semua baju boleh pakai................;)

5 comments:

  1. Sy br pakai pb ni knp eh bdn sakit2...

    ReplyDelete
  2. Sya pakai ni jd tension ganggu nk wt keje...

    ReplyDelete
  3. saya teruja sgt nak pki sbb saya ada mslh sakit belakang dan berat bdn berlebihan.tp slps pemakaian kosisten slma lbh 3bln...berat bdn naik sbyk hampir 4kg (semakin terbuka selera mkn)dan sakit blkg makin kuat. sejak drp itu sy x blh berterusan dlm bilik aircond krn kalau x tahan sejuk sy akan demam. skrg sudah hampir 4 bln sy tidak meneruskan pemakaian n kesihatan sy stabil kembali. dari segi kebaikan haid sy teratur.

    ReplyDelete
  4. klu nak bdan yang sihat dan cntik...g xcercise lar...bdan sihat,,,jantung pon sihat...jaga pemakanan....x pyah lar nak seksa bdan pkai korset bagai...x ksah lar jenama per pon

    ReplyDelete
  5. To all viewers, pemakaian awal premium beautiful ini memang akan ada rasa sedikit effect pada anggita badan kerana PB bertindak mengeluarkan healing effect bagi memperbetulkan semula sistem badan si pemakai. Mcm saya sendiri kalau pakai saya akan rasa nak muntah kerana angin migrain badan saya, ada yg terkentut2 sejurus 5 saat memakainya..lama2 ia akan menjadikan tubuh anda sihat.

    ReplyDelete

Total Pageviews