Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

8/21/2013

COZUMA -Bedak Muka Ajaib BB CREAM

Wanita dan bedak muka tak dapat dipisahkan. Saya mencari-cari bedak paling best dan sekarang dah cuba COZUMA, terus jatuh cinta....SUKA....

Apa benda bedak COZUMA ni? Haaa...ini adalah bedak asas BB Cream yang seumpama bedak padat dan berbentuk cream. Boleh digunakan oleh semua jenis kulit. Untuk saya sendiri adalah kulit kombinasi, setengah bahagian kering dan bahagian hidung dan dahi berminyak. So bila pakai bedak biasa yang murah tu (*jenama dirahsiakan) tak tahan lama sebab cair akibat peluh dan bercapuk-capuk.

Tapi selepas saya apply mosturizer kemudian oles nipis bedak cozuma ini pada muka dan diratakan, perasaannya AWESOME!!! 

  • Muka rasa ringan tak berat seperti pakai foundation
  • Tiada bau yang tak menyenangkan
  • Tahan lama dan tidak cair walau berpeluh
  • Menutup liang pori muka saya yang banyak bintik kecil seakan jeragat putih
  • Yang paling PENTING...memudarkan kesan hitam jerawat di pipi saya, walaupun selepas muka dicuci.
  • Tak macam bedak BB Cream yang pernah saya cuba, COZUMA tak mengilatkan muka


Bedak ni memang nampak macam krim, tapi bila sapu dekat muka dia halus jer. memang tak berat sapuannya tak terasa pon. Cuma perlu diratakan seluruh wajah. Pastu kalau nak lebih menyerlah, sapu lagi bedak tabur..
Pergh..memang mengancam..Puas hati pakai raya hari tu. Pakai pagi raya dengan baju raya di kampung, keluar masuk dapur, layan tetamu, petang bila nak sembahyang jamak asar tengok muka masih maintain seperti pagi..


Kuang...kuang...kuang...memang best..Mesti dimiliki oleh semua yang nak muka nampak lawa sekaligus membaiki tekstur kulit yang tak sekata.



Ini rupa bedak yang saya pakai...

Nak beli sila sms or Whatsapp saya 013-3333095. Sekarang ada promosi beli yang kedua dengan harga 50% less.
Bye.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews