Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

6/25/2012

Kenapa Short Bra Premium Beautiful Bagus Berbanding Normal Bra?

Memanglah kalau kita beli bra jenama biasa kita boleh pilih yang mana cantik dan ber-renda-renda dan boleh beli sepuluh berbanding dengan membeli Short Bra Premium Beautiful. Tapi, kelebihan Short Bra Premium Beautiful dari Hai-O Marketing adalah 10 kali ganda berbanding bra biasa.

Cer cuba tengok gambar ni:

Secara rawaknya apa yang kita boleh nampak berdasarkan gambo ini ialah:
  • Full cup - tak ada lagi masalah breast terkeluar dari paksi bagi wanita yang mempunyai daging dan isi yang banyak kat bahagian dada..:-)
  • Melekap di badan dengan bahagian tepi menampung lebihan lemak bawah ketiak. Takderlah menggeleber je isi dada sampai melempah ke tepi.
  • Tali bra yang lebar - fuhh!!! rasa confident jer kalau melompat bagi yang aktif bersukan sebab ia menampung KUAT jika berlaku gegaran. Heheh...betul! I dah pakai masa main badminton buat smash kencang!!!
  • Lace yang cantik menampilkan ciri-ciri ekslusif bra ini untuk penampilan anggun seorang wanita.
  • Fabrik kuasa serapan optimum menyerap peluh dan telus udara. Konfem tak panas dan boleh pakai seharian. Ini terbukti sebab saya express breastmilk tapi tidak melekit dan tidak busuk.
  • Didatangkan dengan kotak eksklusif...tengok gambar...ini saya beli untuk keselesaan supaya lagi memantopkan pengeluaran susu yang dipam di pejabat..Terbukti berkesan nih!!!
 
JOM PAKAT-PAKAT BELI..
Tak mampu??? 
Aikk...yang kita beli bra biasa selalunya harga lebih kurang RM30. Kemudian tukar beli baru 3 kali setahun X 3 tahun (maksimum jangka hayat bra biasa)..
Hah.. tu tak ker kira lagi mahal sebab dah spent RM180...lepas tu POMMMM masuk tong sampah...lagi rugi wooooo....

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews