Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

10/18/2011

Short Bra - Demam Short Bra Premium Beautiful Bermula!!!!

Short Brassiere Premium Beautiful Foundation Lingerie

Hmm..entry yang lepas saya ada cerita pasal ukuran Premium Beautiful untuk orang yang mengandung. Ini nak cerita pula tentang SHORT BRA yang sedang digilai dan hot in the market sekarang ni. Ada yang beli sekali 2 terus sebab lepas pakai terus rasa 'mashukkk!'....

Lagipun harganya lebih murah sedikit berbanding Long Bra. Fungsi short bra ini masih sama seperti Long Bra. Cuma ia pendek sehingga paras bawah dada untuk menyokong payudara anda.

Ceritanya Short Bra ini direka supaya memenuhi keinginan dan kehendak pemakaian bagi orang yang sedang mengandung juga. Sebab bila mengandung, kita dah tak boleh pakai Long Bra sebab ia akan menyekat pembesaran perut si ibu.

Kenapa kena pakai Short Bra ketika mengandung??

• Sebabnya bila mengandung, ia akan membantu anda mengelakkan 'sagging breast' dan memberikan keselesaan kepada pergerakan anda. Maklumlah, kalau mengandung, breast semakin mengembang dan membesar kerana nak menampung air susu.

• Lagi satu, ia juga boleh melancarkan peredaran darah supaya dapat menstimulasikan pengaliran air susu ke kelenjar ke tahap yang optimum.

• Tak panas sebab fabric rekaannya dari jenis Akwatek dan Akwadyne membolehkan proses penyerapan peluh toksik dan mengurangkan penghasilan bau busuk. So jangan risau bagi ibu mengandung kalau anda selalu berpeluh walaupun duduk dalam air cond…

Bagi yang sedang breastfeed baby masing-masing, Short Bra ini sangat sesuai untuk anda sebab saya sendiri menyusukan my 4 months baby rasa selesa dan tidak melekit seperti mana bra biasa yang lain..maklumlah bila pakai bra biasa kita selalu rasa melekit sebab susu melimpah ruah ni selalu terpancut-pancut bila baby sedang menyusu.

Didatangkan sekali dengan kotak yang kiut-miut....Juga sesuai untuk bakal suami memberi kepada yang tersayang sebagai barang hantaran....Untung SEUMUR HIDUP...





Harga :
Kecil RM480
Besar RM528

Nak tau harga peribadi, roger saya di talian 013-3333095...tanyalah apa-apa pun, saya sedia menjawabnya...;)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews