Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

1/29/2010

Badan dah gemuk, suami menjeling...


Nikmati & kekalkan kesihatan tubuh anda dengan Premium Beautiful
Premium Beautiful merupakan baju langsing yang dapat membantu wanita atau lelaki yang mengalami masalah berat badan untuk mencapai berat badan yang ideal.
Berbeza dengan set corset yang lain, Premium Beautiful disulami dengan fabric yang mesra air (Akwatek & Akwadyne) serta sinar infra merah yang berfungsi untuk memaksimakan proses pengekalan kesihatan anda.

Mengapa perlu pilih Premium Beautiful?
Faktor 1:
Fabrik dilengkapi sulaman infra red berfungsi untuk melancarkan peredaran darah dalam tubuh anda melalui proses keseimbangan suhu dalam badan. Ini berkaitan secara langsung untuk proses penurunan berat badan melalui peningkatan tahap metabolisme.
Faktor 2:
Harga mampu milik bagi semua wanita. Ansuran tanpa faedah bagi mereka yang berminat.
Faktor 3:
Sesuai untuk semua golongan lelaki atau perempuan.
Faktor 4:
Mudah dan selesa dipakai kerana daya fleksibeliti kain serta kuasa serapan yang baik menjadikan ia sesuai dipakai sepanjang hari, walaupun ketika anda tidur.
Faktor 5:
Rekabentuk yang direka mengikut bentuk badan anda membantu anda mendapatkan pinggang yang ramping dan kontur tubuh yang betul kerana diiktiraf pakar tulang belakang Jerman dan Amerika Syarikat.
Faktor 6:
Mengembalikan keyakinan dan kesihatan anda kerana ia mampu menyembuhkan penyakit minor wanita iaitu senggugut, gastrik, sakit tulang belakang dan keputihan.
Faktor 7:
Mengembalikan keyakinan para ibu terutamanya yang sudah lama berumahtangga untuk mendapatkan kulit yang kenyal terutamanya bahagian payudara dan bentuk tubuh yang menarik seperti anak dara. Suami anda bakal merasai perubahannya!
Faktor 8:
Mudah dibersihkan dan tidak berbau.
Faktor 9:
Diiktiraf kerana menerima anugerah Superbrand.

Belum cuba, belum tahu...kalau nak rasa betul ke tidak apa yang dikatakan di atas, silalah call untuk sesi percubaan percuma...jangan terlepas peluang ini!

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews