Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

2/17/2011

Premium Beautiful boleh menjaga diet anda

KUALITI FABRIK PB


REKABENTUK STEREOSKOPIK: potongan rangka badan dengan FIR melancarkan peredaran darah

SERAPAN YANG BAIK: boleh dipakai sepanjang hari tanpa terbatas oleh aktiviti yang dilakukan termasuk berjogging

KUASA LENTUR: kuasa regangan sehingga 360 darjah mengikut gerakan badan tanpa mengubah rekabentuk asal baju.



Buat wanita di luar sana, kecantikan bukan sahaja difokuskan kepada wajah semata-mata. Bentuk tubuh anda sebenarnya menjadi kayu pengukur kepada tahap kesihatan kita.


Bentuk badan yang berisi dan gempal dikhuatiri menyumbang kepada tahap kolesterol yang tinggi, penyakit kencing manis dan darah tinggi.

Semua penyakit di dunia ini paling banyak dipengaruhi oleh gaya pemakanan anda. Tidak hairanlah kini ramai wanita yang ingin cantik lebih cenderung untuk menjaga diet mereka. Berdiet bukan bererti tidak makan, tetapi mengambil pemakanan yang seimbang dalam kadar sederhana.


Ironinya, ramai di kalangan wanita yang tidak mampu melakukannya kerana tidak ada daya pendesak menyebabkan kita tidak boleh menahan nafsu makan terutama bila berhadapan makanan kegemaran.

Dengan memakai PB, tubuh anda seolah-olah mempunyai ’pagar’ yang menahan dari isi tubuh melimpah keluar dari kontur yang sepatutnya, macam pasu bunga ini. Jika dimasukkan tanah di dalamnya, maka tanah itu akan mengisi ruang kosong di dalam pasu mengikut acuannya...


Anda akan berasa kenyang setelah makan dan tidak mampu untuk makan lebih. Tidak percaya? Cubalah, baru tahu.

Percubaan percuma untuk mereka yang berminat atau yang nak tanya apa-apaaaaa.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews