Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

5/09/2011

Beautiful Di Luar, Beautiful Di Dalam...

Kenapa setiap wanita ingin kecantikan? Sebab dengan kecantikan wanita akan dapat keyakinan dan perhatian. Tapi kenapa susah sangat nak invest sesuatu yang dijamin kulitinya untuk kegunaan seumur hidup?

Keluhan atau alasan yang selalu saya terima dari kawan-kawan sebelum mencuba dan membeli Premium Beautiful:

Mahal sangat
Jika harga barang ini mahal tapi terjamin dari segi kualiti dan brandnya sudah tersohor, siap dengan warranty lagi, apa yang nak ditakutkan. Silap-silap barang mahal ini jadi lebih murah dari baju dalam pelangsing biasa di pasaran yang anda beli, setiap tahun kena tukar. Kalau beli handphone AP set bandingkan dengan beli original, warranty handset cuma dapat dekat kedai yang anda beli sahaja, kan? Cukuplah membazir. Beli Premium Beautiful dan pakai seumur hidup...

Susah nak pakai. Rasa macam kena jerut.


Kalau nak kecapi kejayaan memang akan susah pada mulanya. Biasanya pemakai Premium Beautiful baru akan mengambil masa selama 10-15 minit untuk pakai sebelum memakai baju. Tapi, selepas seminggu, saya jamin kalau nak pegi tandas, 5 minit sudah cukup untuk anda buka dan pakai semula. Senang jer...

Betul ke boleh kurus ni?
Testimoni dah berlambak yang bercerita tentang keberkesanan produk ni. Lagipun tak payah makan-makan pil,cuma pakai baju dalam dan konsisten bila memakai. Setiap sudut rekaan Premium Beautiful telah menepati dan mengambil kira susuk tubuh wanita berdasarkan kiraan ukuran saiz tubuh anda yang betul. Dalam seminggu, kawan saya yang pakai boleh turun 5 kg. Yang dah anak 6 pula kata lepas pakai sebulan, suami dia komen "Ayang macam anak dara"...Tersipu malu dia cerita kat saya.

Bagaimana rupa Premium Beautiful
Regangan mengikut apa saja saiz tubuh anda
4 bahagian fizikal anda yang betul-betul beri perubahan kepada penampilan anda:
  • Payudara-dada anda akan disokong oleh besi keluli yang direka untuk menampung buah dada dan membentuk lebihan daging dari melimpah keluar dari cup dan menggeleber ke tepi bawah ketiak. (normal bagi semua wanita termasuk orang yang kurus, tapi kalau takder spare tyre bawah ketiak ni lagi cun!!!)
  • Abdomen- bahagian perut anda akan mengempis kerana sekumpulan lemak yang jatuh ke bahagian atas ari-ari anda (perut berlapis) akan dinaikkan oleh pemakaian Long Girdle dan dikukuhkan lagi dengan Waist Nipper yang berfungsi untuk membentuk tulang belakang bagi mendapatkan postur yang baik.
  • Punggung-Rekaan belakang Long Girdle berbentuk Love berfungsi untuk menaikkan punggung yag jatuh dan terletak di dala kawasan yang sepatutnya. Proses pembuanan toksik melalui perpeluhan tidak akan memberi kesan kegatalan kerana kehalusan fabrik ringan tekologi Akwatek & Akwadyne mampu mengurangkan keputihan.
  • Paha- bahagian ini yang paling ditakuti oleh para wanita kerana ia akan menampakkan keadaan kaki yang tidak cantik dan pendek kerana lemak terkumpul di belakang peha. Long girdle mampu membentuk kontur kaki yang menguncup tetapi tidak terlalu ketat bagi memberikan keselesaan kepada pemakai dan mengelakkan dari melecet apabila berjalan. 
Bukan itu saja, banyak lagi fungsi universal Premium Beautiful yang boleh digunakan sepanjang zaman bagi wanita yang inginkan perubahan. Selain cantik, anda juga mampu mengekalkan kesihatan dengan Premium Beautiful.

JANGAN BUANG MASA DAN DUIT MENCARI PRODUK LAIN. PREMIUM BEAUTIFUL BOLEH DIMILIKI OLEH SEMUA ORANG DENGAN SKIM ANSURAN MUDAH.
EMEL imtiaz_putri@yahoo.com untuk pertanyaan.

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews