Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

9/21/2011

Atasi perubahan payudara anda semasa hamil

Mengandung??Bestnyer...Tahniah...
Wanita akan mengalami pembesaran breast masa mengandung dan kita kena tahu bahawa ia memberi kesan selepas kita melahirkan.Melalui bacaan dan pengalaman saya sendiri selain menjadi observer kawan-kawan lain, masalah breast sagging (payudara lembik,menggelendut,loyot) selepas beranak adalah dipengaruhi oleh beberapa faktor: 
  • Beranak sulung –breast mengembang semasa mengandung untuk ready menyediakan susu bagi keperluan selepas melahirkan. Bila lepas melahirkan,kita terus mula menyusukan bayi direct dari breast. Bila breast dah kosong, ia akan mengecil dan kembali ke bentuk asal. Bagi yg breast kecil, ia akan nampak tak berapa sexy….;-)
  • Beranak kedua dan seterusnya – breast akan makin mengendur sebab masa mengandung, berat badan kita meningkat dari biasa (bukan saja kepada baby,tapi berat turut disumbangkan kepada si ibu). Jadi, bila lepas beranak, badan kembali surut dan lemak yang terkumpul tadi tertinggal di bawah kulit sesuka hati. Ini menyebabkan breast menunduk walaupun ada ibu yang kata susu takder. Breast semakin tak cantik sebab takder shape. 
  • Faktor usia juga memainkan peranan menyebabkan breast jatuh kerana tarikan gravity dalam jangkamasa 10 tahun. Bukan jer breast boleh jatuh bila dah tua, kulit muka pun boleh mengendur. Tang muka boleh la suntik collagen laaaa…,vitamin c laa….botox laaa….(Ops jgn  mare), tapi payudara kita buat tak kesah jer…rugi…sebab breast is our asset..Pemilihan bra yang salah…ini juga penyebab breast kita jadi cam tayar yang ‘alignment lari’. Sebabnya, bra yang ketat menyebabkan breast tertekan dan penyek. Bra besar pula menyebabkan breast kita tiada sokongan dan menghayun sesuka hati..(I guna bahasa senang faham). Kajian menunjukkan 8 daripada 10 wanita di dunia memakai bra yang salah. 
  • Jadi,menjangkau usia 30 tahun,kita perlu bersedia…Perkara yang saya sebutkan kat atas bukan satu mitos yer…ini kesah benar yang tak boleh disangkal lagi.Antara nak percaya atau tak nak jer,kita semua akan alami benda tu…

Kalau taknak semua tu, jangan kawin, jangan mengandung, jangan beranak, jangan jadi tua…impossible la, kan?

Jadi, untuk cantik dan sihat, jangan rasa rugi untuk invest sekali jer seumur hidup, cari bra yang mempunyai sokongan dan boleh dipakai walau sewaktu mengandung,lepas bersalin,menyusukan dan juga walaupun  sudah berusia.

Don’t worry, I have the right bra for you. Mengikut ukuran anda secara spesifik dan selesa walau apa bentuk breast anda.
Short Brassiere Premium Beautiful



It’s just RM480-RM528 (depends on size). Installment can be arranged.
This one time investment gives you what?:

·         Mengelakkan breast sagging terutama ketika mengandung dan menyusukan

·         FIR teknologi di dalam bra membolehkan heating pemecahan lemak dan merangsang kelancaran peredaran darah

·         Peningkatan kadar metabolism bagi proses perpeluhan yang membantu menyingkiran toksin untuk kesihatan

·         Daya regangan 360 darjah memberikan keselesaan si pemakai tidak kiralah jika anda aktif bersukan

·         Bentuk U pada rekaan tali memberikan keteguhan bra di badan anda kerana tali bra tidak akan jatuh dari bahu.

·         Cup yang menyokong payudara supaya tidak melimpah keluar serta rekaan yang tidak menekan nipple membantu untuk menjadikan nipple berwarna pinky. Owww…sexy you..

Boleh pm me imtiaz_putri@yahoo.com or sms 013-3333095. Konsultasi/ pertanyaan percuma....

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews