Hai-O

Hai-O
Hai-O My Choice For Life

9/26/2011

Bagaimana Nak Ukur Saiz Premium Beautiful Anda Jika Sedang Mengandung?

Ha........saya banyak diberikan soalan macam ni oleh wanita yang TERINGIN nak pakai Premium Beautiful. Sebenarnya kita memang teringin nak pakai, tapi segan nak tanya..aha…..


“Saya tengah pregnant tapi macamana nak ambik ukuran PB?”

Senang jer….tunggu pregnant 6-7 bulan adalah masa yang sesuai untuk mengambil ukuran puncak dada, bawah dada dan pinggul kerana masa inilah yang paling tepat bagaimana saiz tubuh anda selepas bersalin dan di dalam pantang. Bila dah dapat tahu saiz, barulah senang nak maintain semula bentuk badan asal anda...
KENAPA EKKK!!? 
Semasa berpantang, tubuh anda akan menjadi lembut dan jika dibiarkan sahaja tanpa 'Pagar" yang menjadi sempadan setiap otot, maka ia akan kekal berbentuk sebegitu walaupun selepas anak berumur setahun. Masa yang paling sesuai untuk anda berusaha mendapatkan bentuk badan yang cantik ialah dalam tempoh 1-6 bulan selepas bersalin.

Bila boleh  mula memakai Premium Beautiful selepas bersalin??

Kalau bersalin normal, hari ke-7 hingga hari ke-10 anda sudah boleh mula memakai PB. Tapi bagi yang bersalin secara pembedahan seperti saya, tempoh yang paling sesuai ialah hari ke-14 hingga hari ke-30 mengikut kemampuan dan tahap kesihatan anda. Walau bagaimanapun, sila minta nasihat doktor anda terlebih dahulu.

Bila boleh nampak kesannya?

Jika konsisten pakai setiap hari hingga 8 jam, cara pemakaian pun betul, kita boleh dapat tengok kesannya dalam masa 6 bulan bergantung kepada bentuk badan kita.

Setakat ini, pakaian dalam pembentukan badan yang paling popular dan terjamin kualiti seumur hidup, inilah satu-satunya. Rebet pun dapat, set PB pun dapat, ansuran pun boleh, apa lagi yang you all nak tunggu? Beri ukuran segera dan saya berikan quotationnya...Tengok, cuba dan rasailah kehebatannya...

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews